Εάν κάποια στιγμή, αποφασίσετε να έρθετε εδώ, το Ελληνικό Οικο+λογικό χωριό δεν είναι κάποιος ουτοπικός παράδεισος, δεν είναι μια ‘εσκεμμένη κοινότητα’, και μάλλον δεν είναι ότι νομίζετε ότι είναι -είναι απλά ένα σχετικά απομακρυσμένο μέρος, που κατοικείται από μια μικρή, σφιχτοδεμένη παρέα, ιδιόμορφη, από ανεξάρτητους σκεπτόμενους και ανοιχτόμυαλους ανθρώπους, με το δικό του μοναδικό πολιτισμό και ταυτότητά. Ελάτε με ανοιχτό μυαλό, με την προθυμία να ανακαλύψετε κάτι λίγο διαφορετικό. Αντισταθείτε στον πειρασμό να προβάλλετε πάνω μας το όραμά σας για το τι αυτό το μέρος "πρέπει" να είναι. Είναι αυτό που είναι, και μας αρέσει έτσι ακριβώς όπως είναι. Εάν μπορείτε να συμβιβαστείτε με αυτό, τότε υπάρχει μία θέση για σας εδώ».

Σάββατο 20 Μαΐου 2023

Λεβάντα

Καλό μεσημεράκι στην παρεούλα

Ευλογημένο βότανο , φύεται στο όρος Κρούσσια
όπου και το συλλέγουμε
Λεβάντα
Λατρεμένα Φύσης υλικά
Τι θα μας έλεγε εάν μπορούσαμε να την ακούσουμε???η μήπως μπορούμε??? 💓
Λεβάντα το όνομα μου.. προέρχεται από το λατινικo Lavare_lavar που σημαίνει να πλύνω...να πλύνω το ρούχο το σώμα την ψυχή σου φέρνοντας την ηρεμία και τη γαλήνη στη ζωή σου

Είμαι ένα μαγικό βότανο που χρησιμοποιείται στις τελετές του θερινού Ηλιοστασίου.
Είμαι το βότανο που θα μειώσει το άγχος σου
Το άρωμα μου διακριτικό ανεβάζει τα επίπεδα της δόνησης
Χαλαρώνω τους μυς και μειώνω τους κτύπους της καρδιάς
Είμαι άριστη στη θεραπεία από τσιμπήματα εντόμων, σε εκζέματα και δερματίτιδες
Είμαι δυνατή στην ακμή και τις δερματικές αλλεργίες
Βοηθάω στην ημικρανία σου , την αϋπνία, την κατάθλιψη
Είμαι αποδοτική απέναντι στους σπασμούς την αρθρίτιδα τις κράμπες
Φέρνω την αίσθηση της σταθερότητας
Είμαι ιδανική να διευκολύνω τα διαλογιστικα σου ταξίδια
Έχω τη δύναμη να "" καθαρίσω "" το σπίτι 🏡 σου τον επαγγελματικό σου χώρο
Μπορώ να γίνω για χάρη σου τσάι, λουτρό, να αναμυχθώ με λιβάνι και να φέρω την αίσθηση της ειρήνης για να χαλαρώσεις δίχως ενοχές, δίχως φόβο ακόμη κι όταν είσαι σε νοσηλεία.
Για όσους εργάζονται σκληρά είμαι μια υπέροχη επιλογή στο τέλος της μέρας καθώς θα βοηθήσω να αλλάξει η συχνότητα και να επέλθει μια ήρεμη ήσυχη κατάσταση

Όλα αυτά κι ακόμη πιο πολλά τα δώρα της Λεβάντας

Διαθέτουμε εξαιρετικό αιθέριο έλαιο λεβάντας, έλαιο και ανθόνερο καθώς και κεραλοιφες με έλαιο κ αιθέριο έλαιο της λατρεμένης μου λεβάντας

Ελληνικό οικολογικό χωριό


 Έλενα Φορτουνετα

Για να το αποκτήσετε στείλτε μήνυμα στη σελίδα μας.η καλέστε στο 030 690 759 0707 Ελενα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου